7. juli 2019

Pillow-boxer til gavekort, penger o.l

 
I dag har jeg to Pillow-bokser - eller pute-bokser om dere vil - å vise frem.

Syns disse små boksene er supre når man skal gi bort penger eller gavekort.
Vanligvis lager jeg boksene selv, noe som egentlig er veldig enkelt. Da kan man også lett justere størrelsen. Men det krever en del preging med bonefolderen og når jeg lagde disse slet jeg med en stadig tilbakevennende senebetennelse i skulderen. Og for meg er akkurat den pregingen en bevegelse jeg ikke kan gjøre da. 
Så her har jeg "jukset" og brukt en die fra Lawn Fawn. Boksene blir da litt mindre enn de jeg pleier å lage selv, men ved å bruke dien, er all jobben gjort 
"i ett sveiv" på Big Shot'en :)


Til boksene mine har jeg brukt 2 mønsterark fra Simple Stories - Lil' Dude.
Det ene stripete til selve boksene og det andre var fult av masse små figurer.  
Klippet ut mange deler av mønsteret og brukt dette som pynt. Før montering la jeg på et godt lag med glossy accent, for å lage mine egne epoxy stickers og lot det tørke. De ferdig kjøpte epoxy stickersene er kjempe fine, men skal man ha mange, kan det bli litt kostbart og da er det kjekt å kunne lage
sine egne av og til!
Ikke så lett å få et godt bilde av det, men forsøke i hvert fall.

 
Som pynt har jeg, foruten figurene som er laget selv, brukt et bånd rundt boksene og noen diecuts, som jeg hadde liggende i resteboksen.
Tekstene er fra Norsk Stempelblad.
 
 

Kreativ hilsen fra Kjersti




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Reste ATC’er - bruke opp og gjøre ferdig nr6

  Nå har jeg vært og gravd i restebollen igjen! Denne bollen tror jeg snart må være bloggens mest omtalte enkeltting på scrapperommet mit...