15. oktober 2019

Gelprint og flamingo

På Sørlandsscrappen i juni holdt Marit en demo på Gelprint.
Jeg hadde kun vagt hørt om dette tidligere og ble overlykkelig over å lære litt mer om
nok en kliss-og-klin teknikk.. Hehe!
Og Marit er god på holde demoer og inspirere!
Tilbake til scrappeplassen ble det med både en gelprint-plate og noen nye akrylmalinger! 
(Jepp - jeg innrømmer det lett; jeg er veldig svak for nye lekesaker!)

Og etter å ha testet selv på en hel haug av ark måtte jeg jo også teste å bruke de på kort!
Av en eller annen grunn fikk jeg det for meg at flamingoer hadde passet bra her. 
Men jeg har ingen flamingo-dies. Og det er da det er så fantastisk å være på treff!
Bare å spørre litt rundt bordet - og Vipps fikk jeg låne to kule flamingo-dies fra La-La-Land!
Tusen takk Elizabeth😊

Diecuttene ble fargelagt med Distress Crayons, montert på panelet med putetape og teksten er et stempel fra Hero Arts.

 
 
Kreativ hilsen fra Kjersti



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Reste ATC’er - bruke opp og gjøre ferdig nr6

  Nå har jeg vært og gravd i restebollen igjen! Denne bollen tror jeg snart må være bloggens mest omtalte enkeltting på scrapperommet mit...