1. juli 2019

Copic Marker Norge - Takk for meg :)

God morgen alle sammen :-)

Nå er det kjempe lenge siden denne bloggen har blitt oppdatert...
Det har dessverre ikke vært overskudd til å blogge ved siden av masse jobb, samtidig
som jeg har følt på et skikkelig energi-underskudd over en lang, lang tid.
Har lenge gått og tenkt på å komme i gang igjen med bloggen.
Få samlet alt som er laget og publisert diverse steder.
Men så er det så mye å ta igjen osv så man føler det litt som å bestige et fjell.
Men nå skal fjellet til pers ;)
For i dag har jeg - for meg - et viktig innlegg.
 
Etter litt over 2 år - først som gjestedesigner, så designer - er det i dag,
eller riktigere sagt; var i går,
min siste dag som designer for Copic Marker Norge.
Det er med litt vemod jeg trekker meg tilbake, men samtidig har jeg to flotte år
med masse lærdom og mye kreativitet å se tilbake på.
Jeg vil få takke alle som har vært med i teamet i den perioden.
Både de som er med nå og de som har vært.
Samtidig vil jeg også takke alle trofaste følgere av bloggen og FB-siden til CMN.
Takk for alle fine tilbakemeldinger og oppmuntrende kommentarer.
Men ikke tro dere "blir kvitt meg" så lett.
Jeg har ingen intensjon om å slutte med hverken Copic-fargelegging
eller kort-laging generelt :)
 
I dag deler jeg mitt siste bidrag som CMN-designe.
Dette er et inspirasjonskort til #108 CMN-utfordringen:
 

 
Selv om utfordringen heter "Alt er lov" fokuserer designerne på et spesielt tema hver gang.
Denne gangen er temaet Dyr :)
 
Jeg har denne gangen valgt meg masse fisk - og dermed en strålende
mulighet til leke vilt med farger!
Stemplene er fra platen "Gill Friends" fra My Favorite Things.
 
Her har jeg brukt veldig mange farger:
Gul: Y02 - 04 - 06 - 08 - 15 - 19 - 38
Orange: YR12 - 15 - 18
Rød: R22 - 24 - 27
Grønn: YG00 - 01 - 03 - 05 - 07 - 09
Lilla: BV20 - 23 - 25 - 29
BV04 - 08
Grått: C0 - 1 - 2 - 4
Turkis: BG11 - 13 -. 15
BG70 - 72 - 57 - 09
Blå: B12 - 14 - 16
B21 - 24 - 26 - 28
B63 - 66 - 69
Til bakgrunnen har jeg brukt BG0000 - 000 - 01, samt Nuvo-drops i boblene.
For at overskriften og teksten skulle matche resten av kortet har jeg farget diecutten og tekststripen med  BG11 og 13 og etterpå har diecutten fått et strøk med Nuvo Aqua Shimmer pen.
Bak diecutten har jeg også laget en skygge i tykk vellum, for å fremheve den litt ekstra.
 
Og her er hele kortet!
 
 Klem fra Kjersti
      


 
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Digger kortet ditt! Herlige fargerike fisker. Man blir jo bare glad av dette!

    SvarSlett
  2. Svar
    1. Tusen takk! Foreløpig er det ikke noe definert "videre" men hvem vet hva som skjer etter hvert :)

      Slett

Reste ATC’er - bruke opp og gjøre ferdig nr6

  Nå har jeg vært og gravd i restebollen igjen! Denne bollen tror jeg snart må være bloggens mest omtalte enkeltting på scrapperommet mit...