11. juli 2019

Bidrag til Ett Trykk 01/19 - Teknikkutfordring + et tilleggskort

Teknikkutfordring 
Gjestedesigner 01/19
Oppgaven som GD i Ett Trykk var å bidra til utfordringene i bladet.
I dette nummeret var det som følgende: 
 

 
Teknikkutfordringen denne gangen var å bruke vannmaling/flytende blekk.
Stempelet jeg har brukt er fra Neat and Tangled og heter "Topography".
Dette er stempelet med Versamark og embosset med Hero Arts - Clear embossingpulver, på Bristol Smooth aquarelle papir. La på godt med vann på papiret før jeg malte med Kuretake - Gansai Tambi aquarelle maling. Vannet som ble lagt på først får malingen til å flyte fint mellom de embossede linjene. Etterpå sprayet jeg med Shimmer Spritz. 
Panelene er så stanset ut med dies fra My Favorite Things, før jeg har stemplet og embosset teksten. Dette er gjort 3 ganger for at teksten skal bli litt tykkere og skape litt dybde. 
Pyntet med Gems og Twine
Mattet med et hvit panel før alt ble montert på en kortbase, med mosegummi i mellom, for dybde.
 
Lagde to  kort, men sendte inn kun det ene - men her kan dere se begge
Det første er kortet i Ett Trykk, det andre er det jeg valgt å ikke sende inn.
 
 
Kreativ hilsen fra Kjersti






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Reste ATC’er - bruke opp og gjøre ferdig nr6

  Nå har jeg vært og gravd i restebollen igjen! Denne bollen tror jeg snart må være bloggens mest omtalte enkeltting på scrapperommet mit...