15. juli 2019

Ha en Monstermorsom bursdag

Bursdagskort i bloggen i dag:-)

Syns disse monstrene fra Huldra er bare så kule!
Her har jeg brukt de til å lage min egen bakgrunn, ved å stemple de som et mønster over hele panelet, en teknikk som er veldig effektfull og som jeg ofte bruker!
Stemplet først teksten og så masse monstre rundt.

Alt er stemplet med Versamark på sort kartong og embosset med Hero Arts hvit embossingpulver.
(Husk antistatisk pulver hvis du vil forsøke dette selv!!!)
Etterpå har jeg fargelagt med Luminance fargeblyanter fra
Caran d’Ache.
Helt enkel fargelegging, ingen skyggelegging. Valgte å ikke fargelegge øynene, da kom de mere frem.
Etterpå har kuttet jeg panelet med en stiched rectangular die fra
My Favorite Things.
Panelet er så montert på en hvit kortbase, med mosegummi i mellom.
Hadde egentlig tenkt å lage et one-layer-card, men som vanlig måtte jeg legge på litt dybde;-)
Til slutt tegnet jeg inn små grupper på tre-og-tre prikker, for å skape litt liv i det sorte!


Kreativ hilsen fra Kjersti

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Reste ATC’er - bruke opp og gjøre ferdig nr6

  Nå har jeg vært og gravd i restebollen igjen! Denne bollen tror jeg snart må være bloggens mest omtalte enkeltting på scrapperommet mit...