28. oktober 2019

Julen 2019 - luke nr 3; julekort i blått og sølv


Riktig god mandag og velkommen til det 3 julekortet på bloggen.

Dagens kort er relativt enkelt. Bakgrunnen er Tim Holtz sin "Nordic Winter". Denne er stanset ut i blå og sølv og så har jeg brukt negativen fra den blå og delene fra den i sølv. Disse er så limt inn i de fleste åpningene i den blå, men også beholdt noen blå. De blitte små prikkene har jeg valgt å holde åpne. "God Jul" er fra en av vintagene til Papirdesign. Denne er stanset ut i samme blå kartong og fått et strøk med både Nuvo glitterpen og glossy. Montert så på mosegummi, for dybde. Tekststripen er stempel fra Kort & Godt og stemplet med blått på hvit kartong.


Kreativ hilsen fra Kjersti


2 kommentarer:

  1. Du er så gode <3 Digger korta dine, og lærer meg stadig noen tips når jeg sitter og ser på det du gjør <3 ....denne gangen måten du har bygd opp godjul på <3 <3 <3 !

    SvarSlett
  2. Ååå, tusen takk Ellen for de fine ordene <3

    SvarSlett

Reste ATC’er - bruke opp og gjøre ferdig nr6

  Nå har jeg vært og gravd i restebollen igjen! Denne bollen tror jeg snart må være bloggens mest omtalte enkeltting på scrapperommet mit...