29. oktober 2019

Takkekort

Jeg syns det er utrolig koselig å gi bort kort - ikke bare til bursdag, jul osv men også som en liten hilsen nå og da. Det kan for eksempel være et lite takkekort til en nabo som har reddet søndagsmiddagen (når "kokken" i huset enten har glemt noe viktig eller har brent sausen..), en liten oppmerksomhet til noen som har gjort noe spesielt eller til en som trenger en ekstra oppmuntring.

De som har sett en del av mine kort, vet at jeg embosser masse! Det er vel en av de teknikkene som jeg bruker aller mest.
Jeg har hatt en fantastisk embossingpistol - en Marvy Ushida - som har vært med meg på hobbyrommet i over 17år. I høst var det slutt. Etter et treff skulle jeg embosse og plutselig sto det flammer ut av munningen og vipps var den helt død. Jeg gikk da på nett for å høre om det var noen som hadde en liggende, som de ville selge. Det var da en av mine kreative venner sendt meg en melding og sa jeg kunne få hennes! Wow! Få liksom!
Kjære Ellen - Tusen tusen takk<3
 Og for det fortjente hun virkelig et takkekortet!

 
Til bakgrunnen her har jeg brukt et mønsterark fra Papirdesign. Oppå dette har jeg brukt en stencil fra Echo Park, med masse eventyrslott. På denne har jeg brukt Nuvo glitterpaste. Den skjønne enhjørningen er et stempel fra Your Next stamp, som er fargelagt med Copic og teksten er en die fra Papirdesign. Og - som på så mange kort i det sist - har også denne fått et strøk med glitterpennen.
Til slutt pyntet jeg med noen gems fra Lucy.
Igjen; tusen takk Ellen :)
 
Kreativ hilsen fra Kjersti

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Reste ATC’er - bruke opp og gjøre ferdig nr6

  Nå har jeg vært og gravd i restebollen igjen! Denne bollen tror jeg snart må være bloggens mest omtalte enkeltting på scrapperommet mit...