26. oktober 2019

Julen 2019 -.luke nr 2; dies og papirer fra Papirdesign


Da er det klarte for et nytt kort i juleserien her på bloggen :)
Denne gangen har jeg et kort hvor jeg har brukt et par ark fra Papirdesign og den flotte nye snøkrystallen som kom i høst.

Først kuttet jeg bakgrunnspanelet til 4,25x5,5". For å ramme dette inn fikk det et strøk med en av Altenew sine nye og fantastiske gull blekk. Så stanset jeg ut den detaljerte snøkrystallen i Neenah 80lb hvit kartong og den samme igjen i mosegummi. Monterte de to lagene sammen, strøk på et lag med Nuvo glitterpen, før den til slutt fikk et lag med glossy.
Stanset så ut skyggen til snøkrystallen i et annet mønsterark, fra samme serie som bakgrunnen. Monterte så på den hvite snøkrystallen før jeg monteret alt på panlet, med en tynn tråd som var surret under. "God Jul" er stanset ut to ganger i hvit kartong, limt sammen, og skyggen stanset ut i samme mønsterarket, som skyggen til snøkrystallen. Til slutt fikk denne samme finish, som snøkrystallen - glitterpen og glossy. Helt til slutt pyntet jeg med gems. Ikke så lett å se på bildet - men det er også gems nede i de små sirklene i snøkrystallen.

Kreativ hilsen fra Kjersti       

2 kommentarer:

Reste ATC’er - bruke opp og gjøre ferdig nr6

  Nå har jeg vært og gravd i restebollen igjen! Denne bollen tror jeg snart må være bloggens mest omtalte enkeltting på scrapperommet mit...