20. oktober 2019

Enkle småkort med gelprint bakgrunn



Etter testingen av gelprint, har jeg mange bakgrunner liggende.
Her har jeg laget 3 småkort, som er praktiske å ha liggende, hvis du bare skal ha en liten oppmerksomhet.

Kortene her er 3x3"
Motivene er stemplet rett på et ark med gelprint, med Versafine Onyx Black. Etter litt testing fant jeg ut at det var det eneste som satt (permanent blekk!) på akrylmaling.
Så har jeg klippet ut stempeltrykkene og montert de med putetape, for å få dybde, på en bakgrunn som også er laget med gelprint. Teksten er stemplet på hvit kartong og mattet med restebiter av gelprintark.
Til slutt har jeg drodlet litt rundt kanten og tegnet på falsk søm.
Kjapt og enkelt!

Digger disse kule dyrene fra Stampers Anonymous!

 



Etter at bildene her ble tatt har jeg bundet en tynn tynn trå av noe som minner om hamp, rundt brettet på tippen av kortet, slik at man evnt kan henge de på gave hvis man ønsker:-)

Kreativ hilsen Kjersti

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Reste ATC’er - bruke opp og gjøre ferdig nr6

  Nå har jeg vært og gravd i restebollen igjen! Denne bollen tror jeg snart må være bloggens mest omtalte enkeltting på scrapperommet mit...